Monday 18 July 2011

CHOCOLATES HANTARAN

Coklat  praline sesuai untuk dibuat hantaran. Biasanya, untuk hantaran pelanggan akan menempah coklat praline yang disusun di dalam cavities box 35 pieces. ini kerana coklat nampak tersusun kemas selain mudah untuk dibawa kerana menggunakan kotak. penggunaan kotak akan mengurangkan risiko coklat rosak atau terjatuh sewaktu proses transportation. Lagi satu plus point adalah kerana kita boleh menghias kotak tersebut dengan sebarang hiasan yang diinginkan. biasanya, kotak ini tidak memerlukan hiasan yang berat untuk menaikkan keceriaannya. Pada personal opinion SPC, apabila kotak dihias dengan sedikit riben atau bunga kecil sudah pun memadai. Bak kata orang putih, less is more. tapi, itu bergantung kepada kehendak pelanggan. Kami di SPC juga akan mengambil kira kehendak pelanggan.
contoh coklat praline di dalam box seperti dibawah:


warna coklat praline juga boleh diubah suai mengikut warna tema pelanggan. begitu juga dengan kotak dan riben. tetapi untuk hantaran, kebanyakan pelanggan kami banyak memilih warna-warna kotak seperti emas,perak dan putih. Coklat praline kami pula dibuat menggunakan coklat yang berkualiti. Rasanya insya allah sedap selain rupa yang menarik. Rasa sekali, nanti nak lagi dan lagi. :)

Untuk musim perkahwinan akan datang, jadikan coklat praline kami sebagai pilihan penghias par anda. jangan tunggu lama-lama, jom order dari SPC!

Salam ceria dari SPC.
:)

0 comments:

Post a Comment

 

SweetPea Cakes N etc Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template