Thursday 15 September 2011

salam aidilfitri!!

assalamualaikum semua..apa khabar? kami harap semuanya sihat dan ceria....wahh....masih lagi dalam mood beraya kan? kat sana-sini tak habis-habis lagi org buat open house....best kan?
sweetpea team tahun ni tak sempat nak buat open house. sbb kami sibuk sangat dengan tempahan kek kahwin dan bertunang, almaklumlah time cuti-cuti macam ni lah ramai yang ke jinjang pelamin... jadi tahun ni hari raya pun kami bake kek juga..... hehe, penat tapi seronok. alhamdulillah.....
kepada kawan2 yang sudi datang rumah kami tempohari pula, terima kasih banyak2 sbb datang berkunjung. insya allah kalau ada kelapangan, tahun depan kami buat open house pula ye..:) kami suke kalau orang datang rumah...maklumlah, tetamu yang datang berkunjung ni membawa rahmat dan rezeki kepada tuan rumah...dan kalau nak umur panjang dan berkat, sama-samalah kita memanjangkan silaturrahim ye...:)

tempahan kek untuk raya tahun ni pun alhamdulillah. boleh tahan banyaknya sampai tak menang tangan pula jadinya. alhamdulillah, syukur pada allah.
jom kita tengok sebahagian pic kek hari raya yang kami dah buat kali ni :


yang ni kek red velvet yang ditempah oleh cik dila... terima kasih sangat...beliau kata kek ni sedap...alhamdulillah kami dengar.. :)) suka bila customer suka...:)


yang ni pula vanilla buttercake dengan buttercream icing yang ditempah oleh kak nah paloh... terima kasih banyak-banyak ye akak. harap2 sukalah dengan kek kami ni.


 yang ni pula american chocolate cake ditempah oleh kak niza dari gong badak. thanks ye kak niza.

yang ni pula adalah vanilla buttercake dengan buttercream icing dan edible image untuk naqib sekeluarga. harapnya suka dengan kek buatan kami ni ye.


yang ni pula adalah vanilla buttercake ditempah oleh bos yaya di jabatan penilaian kuala terengganu. yang ni kami hias dengan buttercream icing dan edible image juga.

oh ya, tuan rumah ada kepala meja juga, nak tengok???
sat naaa....





haa...meriah tak kepala meja kami? ada lagi satu tapi tak sempat nak upload lagi gambarnya...nantikan raya siri kedua dari kami...nanti kami akan postkan banyak lagi pictures k...banyak sangat kek yang telah dibuat sampai tak ingat dah mana letak gambarnya.. stay tuned!

salam aidilfitri dari sweetpea team sekeluarga...maaf zahir dan batin.
segala kekurangan adalah dari kelemahan diri kami sendiri. segala kelebihan terpulang kepada Allah swt.
jumpa lagi!
salam ceria dari kami  xoxo

0 comments:

Post a Comment

 

SweetPea Cakes N etc Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template